Reklama

Jak skutecznie schudnąć – złe nawyki żywieniowe i ich skutki

Zbliża się lato i wiele osób chciało by mieć ładniejszą sylwetkę, więc zaczyna się odchudzać wbrew pozorom zrzucenie kilku kilogramów przed wakacjami nie jest trudne ale wiele osób ma z tym problemy, ponieważ popełniają kilka istotnych błędów…

Często największym wrogiem podczas odchudzania jest nadmierny apetyt, który powoduje że podjadamy między posiłkami a najczęściej są to bardzo kaloryczne przekąski jak jakiś batonik czy też chipsy.

Złe nawyki żywieniowe i ich skutki
Bez pozbycia się złych nawyków żywieniowych ciężko przeprowadzić skuteczną kurację odchudzającą. Dzienne zapotrzebowanie kobiety na kcal wynosi ok 2000 kcal z czego jajecznica na śniadanie z trzema kromkami chleba to ok 500 kcal, obiad to ok 600 kcal do tego kolacja 3-4 kanapki z masłem i wędliną to ok 400 kcal i przy tak skromnej diecie mamy 1500 kcal, do tego słodzona kawa + herbata jakiś słodzony napój do picia i mamy kolejne 500 kcal a wszystko ponad to powoduje że przybierasz na wadze. Czyli przekąski i wszystko co zjadasz między tymi posiłkami.
Poza ograniczeniami w diecie warto zaopatrzyć się w dobry suplement diety, który doda energii i nieco zmniejszy apetyt dzięki czemu będzie łatwiej utrzymać dietę http://medicot.pl/dnp-odchudzanie.

Suplement DNP w składzie ma kofeinę, która w połączeniu z poranną kawą doda energii, do tego Turyna, która wzmacnia działanie kofeiny i utrzymuje na dłużej jej poziom w organizmie, dodatkowo mamy Witaminy z Gruby B6 oraz B12, która jest ważna zwłaszcza podczas wysiłku fizycznego. Dodatkowo w składzie znajdują się aminokwasy BCAA niezbędne do produkcji białka w organizmie oraz L-kartnityna , która przyśpiesza metabolizm i przyśpiesza spalanie tłuszczów.

Brak efektów odchudzania
Jeżeli wraz z odpowiednią suplementacją zastosujesz ograniczenia w diecie jak choćby rezygnacja z cukrów to jest ze słodkich napojów czy też słodyczy pozwoli zaoszczędzić ci mnóstwo kcal dzięki czemu osiągniesz deficyt kaloryczny i zaczniesz systematycznie z dnia na dzień chudnąć.

Dieta 1000 kalorii, czy to dobry pomysł ?
Kolejnym częstym błędem jest stosowanie wymyślnych diet z internetu, które są nisko kaloryczne przez co z dnia na dzień zaczynasz jeść o połowę mniej tj z 2000 czy też 2500 kcal nagle stasujesz dietę 1000 kcal i twój organizm zaczyna wariować, odczujesz duży spadek energii w ciągu dnia, do tego rozdrażnienie czy też nadmierną senność. Ograniczenia kalorii należy robić powoli i systematycznie, taki model pozwoli schudnąć bez odczuwania skutków ubocznych i bez efektu jojo.

Ile kalorii spalamy podczas spaceru
Warto także przestać smażyć na oliwie, która w 100 ml ma ponad 800 kcal i zacząć korzystać z beztłuszczowej patelni bądź zacząć gotować na parze. Więcej tego typu porad znajdziesz na stronie medicot . Warto dodać także, że przy diecie, warto zadbać także o nieco więcej wysiłku fizycznego, wiele osób nie chce ćwiczyć podczas odchudzania, a wystarczy zwykły 30 minutowy spacer żeby spalić dodatkowe 300 kcal.