W środę Sesja Rady Miejskiej

426 0

Proponowany porządek obrad sesji :

1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z dnia  4 sierpnia 2016r.

4. Interpelacje Radnych.

5. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.

6. Zapytania Radnych.

7. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.

8. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.

9. Sprawozdanie z działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej.

10. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od  ostatniej sesji.

11. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.

12. Informacja na temat stan ściągalności podatków i opłat lokalnych. ( Inf.email)

13. Informacja na temat stanu zadłużenia Gminy Brzesko. ( Inf. email)

14. Informacja na temat wykonania budżetu Gminy Brzesko za I półrocze 2016 roku. ( Inf. email) – wyrażenie opinii.

15. Informacja na temat przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2016/2017. ( Inf.email)

16. Funkcjonowanie SP ZOZ w Brzesku. ( Inf.email)

Ocena stanu zdrowotności mieszkańców i opieki medycznej na terenie miasta.

17. Podjęcie uchwał w sprawach:

1)   zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2016;

2)   zmiany Uchwały Nr XXI/148/2016 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia
28 stycznia 2016 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko Wieloletniej Prognozy Finansowej;

3)   zmiany Uchwały Nr XVIII / 129 / 2011 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie  ustalenia uprawnień do ulgowych przejazdów autobusami Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Brzesku.

4)   wyrażenia zgody na zawarcie na okres dziesięciu lat kolejnej umowy najmu dotyczącej lokalu użytkowego stanowiącego część nieruchomości zabudowanej obiektem Domu Kultury w miejscowości Sterkowiec przy ul. Sosnowej 18, oznaczonej numerem ewidencyjnym 533/4.

18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

19. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.

20. Wolne wnioski i zapytania.

21. Zamknięcie obrad sesji.

 

Protokół z obrad sesji  jest dostępny do wglądu w BRM w Brzesku
ul. Głowackiego 51 p. nr 13

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *